onsdag

hejsan svejsan alla tomte nissar.

Nu har jag precis vaknat.
igår kväll klädde jag & mamma granen,
den vart jättefin. sen hade vi ju träing.
inte den vanliga tiden utan halv 7- halv 8
i laxå, det gick väll bra ;)
Idag ska jag va med jennifer nu på dan,
sen ikväll ska jag till pappa & kla granen där&
käka lite julmat antar jag (y
OCH IMORN ÄRE JULAFTON!, are ngng mer än mig
som fortfarande nt fattar det? :o
aja.

ha en bra onsdag om jag inte bloggar mer idag..
vilket jag tror jag kommer göra, haha men hare bra
så länge iaf. ♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

elr huur, det är julafton imorn? ;o

fattar inte!

saknar dig sötan, vi måste va någon dag :D

<333

2009-12-23 @ 23:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0